torsdag 21 maj 2009

En imponerande lunch

Tog med mig The Marlboro Man på lunch i Det stora huset. Det serverades Flygande Jakob, och jag måste säga att hans lunch var mer Jakob än flygande. Eller hur man säger.

Det lass med jordnötter som han dränkte sina två portioner med var bland det mest imponerande jag sett. Det var som en festpåse från Estrella.

Och där satt jag och petade med min gurka.

Nu är det jobb med La Fleur som chef. Alltid trevligt.

Kvällen går åt till fotboll och musik. Tror jag. Eller så skiter jag i musiken och tar en långlång skogspromenad. Det vore riktigt skönt.

Jag såg ju faktiskt Caj så sent som i tisdags.

Nu skulle det vara gott med en tårtbit.

Nån som har nåt att fira?

Och du Doktorn fd Avhandlaren...fan vad många rader det blev ;o)

1 kommentar:

Lovisa sa...

Mellanrum menar du?
Det gör inget, jag tycker om dig ändå! :-)