fredag 11 juni 2010

Ännu en slogan - ännu en vinst!

Genom åren har jag vunnit mycket skräp på slogan-tävlingar. Och en del vettigt också.

En Volvo. En gräsklippare. Två resor. En diskmaskin.

Ja, det skulle gå att rabbla ett bra tag.

Nyss messade Lorelei att man ringt från ICA och berättat att hon vunnit ett fotbollsspel modell större. Jag hade skrivit sloganen.

Det var nåt företag som säljer jordnötter som hade tävlingen, och jag skrev nåt i stil med "Fotbollsguden Messis tekniska fötter, får energin från en påse nötter".

Så nu ska vi försöka få plats med ett fotbollsspel hemma hos Lorelei. För hos mig ska det inte stå!

Och vilka matcher det blir mot Påven under VM!

2 kommentarer:

MissJoi sa...

Men vad sjutton! Jag vinner bara lite små skit jämt. En Volvo o två resor.. hur bär du dig åt karl!! Grattis

En helt vanlig man sa...

Jag skriver bra slogans!