fredag 23 juli 2010

Förförd av en blogg-kollega

En dag full av intryck slutade i en natt full av kaotisk drömmar. Många av dem tangerade nakenhet och erotiska eskapader. Varför?  Ja, det vet jag men det har inte ni med att göra.

Så varför; 

jag ville ligga naken på en soffa i Det stora huset medan Hockeypappan letade logotyper till en webbsida och hade en 200-tummare som bildskärm.

en bloggkollega kom och fikade med mig och hela tiden ville visa sin nytatuerade rumpa.

en sexshop öppnade intill där jag bor och marknadsförde sig med prinsesstårtor och geisha-kulor.

mitt badkar hade blivit ommålat i lila och rosa av fönster-målarna.

eller

andra saker, det får i sväva i ovisshet om.

Men jag hade en jäkla skojig natt.

2 kommentarer:

Finnpajsaren sa...

Hahaha. Lite ensamt när Lorelei är på semester? ;-)

En helt vanlig man sa...

Hahaha. Ja kanske det.