tisdag 20 juli 2010

Målare på plats

Från och med idag ska två killar måla utsidan av fönstren hemma. Jag tycker sånt är lite små-mysigt. Att det blir fint även på utsidan.

På insidan blev det riktigt fint igår när AB Röj i regi av En helt vanlig man satte fart och for högt och lågt med både dammsugare och Ajax-flaska.

Sen somnade jag gott i soffan och vaknade nån gång mitt i natten av att Al Bundy var på bio.

Drömde en del konstiga drömmar. Bland annat än där jag var äldre, eller i alla fall såg äldre ut, än min egen pappa.

Tro det eller ej, men igår hade jag ett mycket bra telefon-samtal med ex-sambo Lea. Vi kom fram till att jag ska begrava Milton själv om några dagar.

Jag kände lättnad efter det samtalet på flera sätt.

2 kommentarer:

Finnpajsaren sa...

Men åh... har han nyligen dött?

En helt vanlig man sa...

Nej. 6 juni förra året...