tisdag 1 december 2009

Duett med Magnus Lindberg

Jag och Karl Marx har haft en helkväll med både handboll och konsert. Handbollen var lite nervös eftersom jag på dagen gjort ett större jobb med ekonomiska avslöjanden om Bajen. Men jag kunde möta blickarna.

Konserten med Magnus Lindberg på Big Ben var enormt bra. Han spelade itvå timmar och var vänlig nog att bjuda på en fantastisk version av min älsklingssång Tom och Kall.

Sen spelade han också Snön den faller vit. Men i dag var det si och så med textminnet, så jag fick hoppa in och sufflera flera gånger. Det blev nästan en duett av det.

När sången var slut ville Magnus att jag skulle gå upp på scenen och göra en high five. Det var riktigt ballt.

Trots allt är han min stora stora svenska musikidol.

Det var mycket folk på Big Ben och jag är En lycklig man ikväll.

Inga kommentarer: