lördag 5 december 2009

Mjukbandy

Tog med mig Påven på innebandy igår kväll. Det var mysigt.

Lika mysigt var det inte när han tio i sju i morse stegade in i sovrummet och glatt ropade:

- Mmmmmm daaaaaaaa!

Vi har kollat en del Linus på linjen på sistone och nu är det den nya hälsningen. Linus började ju så i alla filmer.

Annars en natt av bisarra drömmar. Eller vad sägs om att jag fick 500 kronor tillbaka på julbordet på en färja ihop med mamma och pappa för att fisken smakat illa.

Eller att jag fick råa backonskivor i en hamburgare i London.

Eller att en av Sveriges bästa innebandytjejer ville sova på min soffa och erbjöd ett ligg i betalning.

Eller att...

Ja ni förstår själva.

Bäst var att vi hade någon form av klassträff i ett sovrum någonstans, och att i samma sovrum hade artisten John Holm en konsert. Men jag kunde inte se något för framför mig i sängen låg en grabb med Art Garfunkel-frisyr.

4 kommentarer:

Finnpajsaren sa...

Shit vad du drömmer! :-)
Undrar om den där innebandytjejen var min grannes syrra tro...
Hur gammal är påven förresten?

En helt vanlig man sa...

Påven är 6!

Innebandytjejen heter Amanda.

Finnpajsaren sa...

Nä inte hon. Hon heter Malin.


En fråga till, är Påven inte "din"?

En helt vanlig man sa...

Fråga på mail så får du svar!