onsdag 5 augusti 2009

Ehec eller något liknande

Vilken fars vid min dator i morse när jag försökte skaffa e-leg. Det var inte ens nära att lyckas.
Jag ville kunna se hur mycket pengar man ska få från farbror staten. Jag tillhör ju gänget som deklarerar för hand så att säga. Och den här veckan ska tydligen degen komma.

Sitter i Det stora huset tillsammans med The Marlboro Man. Lite veteranrally över det.

Jag åkte hit i mammas bil. Mitt gamla vrak har ju "gått trasigt" som man säger på dalmål. Och mekanikern har semester i två veckor till. Snällt av mor att låna ut sin gamla bil. Det är kräftskiva i eftermiddag och jag och La Fleur är chaufförer.

Egentligen skulle jag helst åka hem och sova i eftermiddag. Känns som man ligger efter med det. Det blir gärna så med jobb till midnatt var eviga kväll.

Förresten hade Arne namnsdag igår. Bara en sån sak.

Inga kommentarer: