torsdag 20 augusti 2009

Morgonblaska

Vaknade i någon slags halvkoma vid 04.30 på soffan. Hade somnat där när jag kollade reprisen av Eurosports sändningar.

Gick ut mot hallen och såg till min stora förvåning att det hängde något i brevlådan. DN!!!!

Jag var med i någon undesökning för en vecka sedan och som belöning får man den stora morgontidningen gratis i en månad. Suveränt. Varje gång jag börjar med tidning igen så fattar jag inte hur jag klarar mig utan.

Det fanns en tid då jag brukade ställa klockan på ringning på 04.00 för att gå upp och läsa om gårdagens sport.

Nu är det oftast datorn som gäller, men fan vad skönt det är att krypa ner under täcket och verkligen bläddra sig igenom sanningar och lögner.

I övrigt verkar solen skina över Söder, och om några timmar blir det lunch med Lorelei och Påven. Jobb i Det stora huset till kvällen.

Inga kommentarer: