söndag 30 augusti 2009

Om man inte har för stora pretentioner


Syrran ringer och pratar om än det ena och än det andra. Först om det går att åka bil till hennes jobb idag när Tjejmilen pågår. Vi enas om att det går, men att jag nog får större problem med mitt.

Pratet går vidare, om förortscentrum, samboliv och hur klibbhjärnorna alltid befolkat vår släkt.

Syrrans yngsta ropar namnet Demi Lovato och att den tjejen från Disney Channel (eller Disney Shallow som Syrrans yngsta säger) är lite smålik Lorelei. Lorelei har sådär superfina tänder, ett slätt ansikte och inte en rynka så långt ögat når.

Syrran säger att man blir avundsjuk, att hon själv alltid drömt om att vara så. Och att hon hade en idol när hon var yngre.

- Jag ville såga av mitt huvud och sätta dit hennes istället. Hon var så himla perfekt.

Vem syrran pratade om?

Ann-Britt Pettersson förstås. Då på TV-sporten. Nu på Aktuellt.

- Jag ville verkligen vara hon. I alla fall ansiktet.

1 kommentar:

Z sa...

hahahahahahahahaha!!!!!!!!!!!! Micke Thåström-grejen börjar knnas helt naturlig!