torsdag 6 augusti 2009

Skogsmaskiner, korv och munkar

Nu är det klart. Biljetten beställd och tåget går i morgon.

Jag ska besöka Nolia-mässan i helgen.

Polly ringde och sålde in evenemanget. Vi konstaterade båda att det är synd och skam att sitta inne när det är så här fint väder, så hon kollade lite i lokaltidningen.

Och där fanns en stor annons för just Nolia-mässan.

Och de lockade med SKOGSMASKINER, KORV och MUNKAR

Vem kan motstå sådant?

Frågan är bara om man kan köpa ett helgpass eller om man måste betala inträde alla tre dagarna.

Och hur förklarar jag för Lorelei att vi inte kan åka till Dalom som planerat...

Det här blir en helg att minnas.

6 kommentarer:

Batterisyra sa...

du kanske kan få ackordering?

En helt vanlig man sa...

Åh, ska jag äntligen få bära din ring?

Men vad är en ackorde-ring?

Batterisyra sa...

het det int så ?
Klart du ska få bära min ring ... ha vi inte bestämt det en länge ?

En helt vanlig man sa...

Äntligen får jag sluta vara munk....vill du ha korv eller ska jag ta fram stora skogsmaskinen????

Batterisyra sa...

Jag tar lite av varje...

En helt vanlig man sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.