måndag 23 november 2009

Mysfaktor 4

Om det ställer sig en liten krabat framför en dörr och säger:

- Nu får En helt vanlig man svårt att åka hem

Om man då säger:

- Jag ska inte åka hem.

Och han säger:

- Vad då, ska du stanna här?

Och jag svarar:

- Ja, jag tänkte det om jag får.

Och han då svarar:

- JAAA.

Och sen ler med hela ansiktet. Då känns det ganska mysigt.

Fick ägna halva eftermiddagen igår till att försöka förklara vilka som är onda och goda i Stal Vås (Star Wars).

Inte så lätt när man inte sett en sån film på nästan tio år.

Å andra sidan hade jag ju faktiskt HIGH SCORE på flipperspelet Star Wars på "The Plays" på Slöjdgatan i nästan tre år innan dom rev ställe.

Signaturen KIT lyste från displayen, och det var vackert. Jag spelade nästan tre timmar för samma tia.

1 kommentar:

Bina sa...

Det där med att bli plastförälder är inte alltid så lätt, jag har själv varit en och har en make som är en nu. Du verkar fixa det där riktigt bra! Härligt!