måndag 9 november 2009

Påven in a big world

Det blev en okej söndag framåt kvällen trots allt. Även om fotbollsresultatet gick fel. Lorelei och jag körde en söndagssittning i soffan men vid 4-tiden tjatade hon ut mig på en kortare promenad.

Gick från soffsittning till sofftittning på Stalands och hittade en fin rackare på Stalands.

Så hem igen och där introducerade jag henne för Kalle och Hobbe vilken hon tidigare lyckats missa. Vi konstaterade tillsammans att Påven i stora drag faktiskt påminner en hel del om Kalle, även om han inte har ett utan snarare tusen mjukisdjur som är viktiga.

Natten ganska lugn men en bisarr dröm där jag och Doughnuts pojkvän satt i ett sammanträdesrum och intervjuade artisten Emilia. Hon ville att vi skulle gissa vad hon vägde. Jag öppnade med 47 medan DP sa 61. Till slut vann jag på 54 kilo (DET KAN HON ALDRIG VÄGA) och då slet hon av sig sin topp och började flexa sina muskler med naken överkropp.

Jag sa åt henne att hon skulle tänka på att vem som helst kunde fota, men hon skrattade bara.

Inga kommentarer: