tisdag 5 januari 2010

The Joker

Sitter och ser reprisen av något program om Kungen och drottningen. Herregud, det är ju som dom säger på Flashback. Hon har blivit en kopia av Jokern i Läderlappen.

Jag ska aldrig aldrig plastikoperera mig. 

Och vad beklämmande det är att se Linda Nyberg sitta och ställa inställsamma frågor och verka intresserad.

Jag har vid ett tillfälle träffat en medlem ur kungafamiljen i ett lite mer privat sammanhang. Den medlemmen var fullkomligt normal och kunde prata som vilken människa som helst.

Men i de här programmen framstår ju hela gänget som totalt debila. Jag tror ärligt inte att det är deras eget fel.

Men att se ut som en Joker. Det är ens eget fel.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är synd att vår drottning inte har bättre självförstroende tycker jag. Hon skulle va supersnygg utan massa lyft!