torsdag 10 september 2009

En riktigt rolig solig dag

När hösten visade sig från sin allra vackraste sida styrde jag bilen mot Arlanda Stad och deltog i en golftävling som Djurgårdens IF Fotboll arrangerade.

Visst var det lite jobbigt för mig som har ett stort Hammarbyhjärta att se alla dessa människor med blågulröda sympatier. Men banan är fin och La Fleur hade fixat en gratis inbjudan.

Dagen blev också toppen med kul spel tillsammans med en som jag känner lite och två som jag inte kände alls.

Sen var det såklart sknt att se alla Dif-spelare gå omkring med oroliga ögon och veta att Hammarby i alla fall än så länge ligger före i tabellen.

Mitt lag kom sexa men jag kan inte påstå att det var min förtjänst. Blir gärna så när man inte hållit i stickorna sen juli.

Schysst lunch och en fantastisk middagsbuffé gjorde dagen komplett.

Nu ska jag krypa ner i badkaret och njuta.

Lorelei har dessutom utlovat ansiktsmask och fotmassage när jag kommer dit.

Idag är det gott att leva.

1 kommentar:

Osloskånskan sa...

Jag kunde byta med dej från badet och utöver. Kos dej!