fredag 4 september 2009

Röda Pricken

I morse åkte jag på bron över vattnet bredvid Röda Pricken. Förr i tiden brukade jag svänga av precis innan. Dte behöver jag inte längre , det är skönt.

På sistone har jag ändå känt att det vore lite kul att träffa vissa kufar från Samhall. Men jag väntar nog till nästa år i alla fall,

Nu ska jag åka och jobba i Det stora huset. Alltid spännande att se vilka som är där för övrigt.

I morgon barnkalas hos Ausra och sen öppet hus hos La Fleur som blitt 40.

Det sägs att det blir både Fiskdamm och Gömma nyckel på båda ställena.

Lorelei hade aldrig hört talas om Gömma nyckel.

Å andra sidan låste hon in mig och Påven i måndags när hon låste polislåset utifrån.

Så ere.

3 kommentarer:

Osloskånskan sa...

På me hatten o ha de så kul!!

Batterisyra sa...

Hus hor .. eller hor hus?

En helt vanlig man sa...

Vi hoppas på det senare. Så blir det tjosan. Tänk om La Fleur är pimp....