tisdag 8 september 2009

Mona Sahlin

Om man säger Mona Sahlin fort ett par gånger på raken låter det som att man säger vår mazarin. Det är roligt.

Mona Sahlin har givetvis egentligen ingenting med det här inlägget att göra, men hon var en himla bra rubrik.

Rubriker är viktiga ibland. Jag får ofta höra att jag talar i sådana, och det stämmer säkert.

Dagens rubrik skulle nog ha varit träning. Eller pott-träning.

Jag har funderat lite på det här med män som sitter när de kissar. Undrar om de fått bra eller dålig pott-träning?

Kanske är man töntig när man tycker att det inte är okej att sitta och kissa för en kille. Men det är min åsikt.

Apropå töntigt ska jag spela golf på torsdag. Med Djurgårdens fotbollslag. Undrar om man kan träffa någon hårt med bollen.

3 kommentarer:

Osloskånskan sa...

Tja...det är väl bara att sikta på nån, och sen dælja till utav bara helvete? Hur svårt kan det vara?

Charmhäck sa...

Då gillar jag inte mazariner!!

Batterisyra sa...

Ååååå va sött =) Kul att man kan inspirera ;)