söndag 13 september 2009

En sen tanke på kvällen

Ibland händer det så mycket olika saker i livet att man blir alldeles trött. Då är det som att hjärnan måste rensas ut. Som tur är gör den det oftast med drömmar.

Inatt drömde jag att jag och exsambon var ihop igen. Och att jag satt och väntade på henne inne på en pizzeria medan hon var och köpte godis på en ICA-affär.

Plötsligt kom hon springande in i pizzerian i barta trosor och en t-shirt. Hon hade kissat på sig i ICA-kön.

Hur detta egentligen skapar ordning ibland alla intryck i mitt liv vet jag egentligen inte. Men på något sätt var det en ganska viktig dröm. Jag vet bara inte varför.

2 kommentarer:

Barbro Binda sa...

Jag tror att drömmen ville säga dig: "Det finns inget ont som inte har något gott med sig". Fri tolkning broder! Ha en bra kväll! :-)

Osloskånskan sa...

Tänk att du kommer ihåg vad du drömmer!
Alla drömmar har med dej själv att göra. Jag drömmer bl a att jag inreder kök med min mamma! Vad nu det kan betyda...