tisdag 16 mars 2010

Svart eller grått pansar

Jag äger en svart bil. Men för tillfället är den grå. Närmast otroligt grå. Nu är den tiden då man egentligen skulle åka genom en biltvätt varje dag. Men eftersom någon god människa körde på min ena backspegel i vintras kan jag inte det.

Backspegeln har tre sprickor och sotter lite halvlöst. Men jag tycker det är för dyrt att laga den och den fungerar faktiskt bra.

Men tvättningen får ske manuellt.

För övrigt redan hemma efter att ha skjutsat Lorelei till jobbet.

Nu ska det slöas och jobbas lite om vartannat. Jobba med egna grejer that is. För jag är faktiskt helt schemaledig idag. Wohooo eller nåt.

Sen är det trafikradio i morgon, Det stora huset torsdag och fredag. Puckeyprat på lördag och Det stora huset på söndag.

Jag slipper see bandyfinalen i alla fall.

Inga kommentarer: