fredag 31 juli 2009

En hel del omsvängningar

Det är en äventyrlig tid där ute i Världen.

Själv har jag ju kommit in i en lugnt epok av mitt liv. Tack Lorelei. Och tack även till Ausra som så att säga grejade biffen.

Ikväll ska vi brottas med lite fredagsångest i mys-soffan men jag har en känsla av att det nog kan gå ganska bra. Det är två trötta krabater som ska kika på DN-galan tillsammans. Det fanns planer på liveshow, men vi insåg att vi nog skulle somnat på läktaren.

Soft lunch idag med Tjejblomman och Växjövikarien. Sen en promenad genom stan med Tjejblomman som talade om en del sanningar. Hon är vettig.

Köpte kantareller av en nasare på Slussen. Det stod att de var svenska, men det är svårkollat. Jag menar, hur ser polska kantisar ut?

Så där. Då ska jag ladda med lite damgolf innan hon kommer.

Inga kommentarer: