söndag 12 juli 2009

Hujedamej sånt barn han var

Men Emil hette han inte. Han hette väl Günther Mader eller Jim Courier eller så. La Fleur och jag är i bra form nu på gamla idrottsmän man nästan glömt.

Men jag känner att jag har en hjärna som är lite grumlig idag. Har varit mycket jobb på sistone. Fick ju hoppa in i Det stora huset i stället för De tusen rösterna kvinna som blivit krasslig.

Hade sån jävla tur så att mitt vikariat började några dagar innan vilket gör att jag får gå in på kvalificerad övertid. Det betyder 320 kronor i timmen. Att sen passen är 12 timmar lång går ju att stå ut med, enär 12x2x320=7 680 kronor....

Sitter som Pitten i Greta som man brukar säga efter ett riktigt lyckat golfslag.

Men å andra sidan får jag ögonpåsar som ser ut som de skulle kunna sitta i vilken Volta dammsugare som helst.

Ska snart pallra mig iväg. Måste förbi Mags hus och lägga tillbaka ett par nycklar.

Sen blir det buss till Det stora huset.

Inga kommentarer: