tisdag 16 december 2008

De skumma samtalen fortsätter

Ett bra liveprat med Bobby Ewings mamma satte fart på eftermiddagen. sen kom någon som bestämmer och sa att jag skulle syssla en smula med socialporr.

Så nu sitter man här och förfasar sig över stängda fritidsgårdar i juletid.

Plötsligt ringer någon på Doughnuts pojkväns telefon och söker mig.

Det är en tant som pratar en stund och sen avslöjar att hon vill skicka ett brev till mig. Hon sa inte om det var positivt eller negativt, men hon lät snäll.

Så ringde mamma och berättade att hon förstädar som tusan inför städpatrullen som ska ta hand om hennes hem på fredag. Syrrans äldsta dotter var där och var lite skoltrött.

Nä...om man skulle ta och ringa lite.

Telefonsamtalet

4 kommentarer:

Z sa...

Vad var det som var bra med vårat snack då? Inte för att det glädjer mig, men jag undrar ju....

Batterisyra sa...

Lalalala!

En helt vanlig man sa...

Du, Zoila, får en att tänka.

Batterisyras kommentar här är mest obegriplig ;o)

Z sa...

Det tar jag som en komplimang! Tror jag...