måndag 8 december 2008

En cell i en större del

Polly kan få tankarna att snurra på många olika sätt. Ibland jobbiga, oftast roliga och som idag helt jävla galna.

Nu sitter jag här och tänker på hur den där figuren ser ut som jag är en mycket liten cell inuti.

Och ute i den riktiga världen rullar allt på.

Hörde på radio i morse att den vanligaste skadan ett barn mellan 1 och 2 år råkar ut för är att de blir skållade av varmt vatten. Det borde kanske vissa personer tänka på. I alla fall dom som menar att man inte kan prata i telefon utan att göra barnen illa.

Bobby Ewings mamma kan ju det. Okej för att Bobby själv dök på skallen från toalettstolen, men det fixade ju JR med lite flingor.

Fick tag på TFF i ett viktigt ärende. Läskigt när man varit avskuren från omvärlden ett tag. Vad finns det för outdelade fönsterkuvert därute?

Jag ska nog ta och läsa den där Rävungen i alla fall. Den verkar intressant!



3 kommentarer:

Batterisyra sa...

Vilken är den vanligaste skadan??
Eller ha jag missat nått?
Å ge fan i att håna mina teorier... :)
Å ja .. läs boken .. tokbra!

En helt vanlig man sa...

Jo jag glömde att skriva in skadan haha!

Z sa...

Skvallerbytta bingbong....