söndag 11 oktober 2009

Alla vill vara med mig

Syrrans äldsta ville supergärna gå på handboll idag.

Påven vill också supergärna gå på handboll idag.

Jag vill också ganska gärna gå på handboll idag.

Lorelei ska på födelsedagskalas och prata en massa ryska. Där passar varken jag, syrrans äldsta eller Påven så bra.

Förresten vill Påven gärna se min vind. Han har aldrig sett en sån i hela sitt sexåriga liv. Och den som har varit uppe på min vind vet att den är ganska häftig. Fråga bara La Fleur som kånkat soffa dit ett par gånger.

Så dagens äventyr blir nog handboll och vinden. Tror inte syrrans äldsta varit uppe där heller.

Förra hösten låg det flera hundra getingar där och flämtade i dödsryckningar. Det var märkligt vackert.

2 kommentarer:

Batterisyra sa...

Fy fan det va som Filmen Fåglarna ju fast med getingar!! Förjävla creepy är ordet!

En helt vanlig man sa...

Va du me? De hade ja glömt :o)