måndag 12 oktober 2009

Trafikmorgon

7.27 klockade jag in i studion. 7.30 skulle jag vara där, man jobbar ju med marginal i den här branschen.

En lugn morgon där jag bara sutttit bredvid och tittat på samt kommit med en del glada tillrop. I morgon blir det värre, för då ska jag nog prata en del själv också.

Annars en schysst helg med diverse äventyr. Handbollen igår gick bra med två stycken barn i släptåg. 28-28 var skönt och Påven ropade Heja Hammarby flera gånger, så den ska vi nog få ordning på :o)

Efter att ha kört hem syrrans äldsta åkte jag och Påven till det kalas där Lorelei redan var. En fantastisk fest där 80% av folket var ryssar. Jag fattade inte ett ord och fick nobba vodka säkert 10 gånger. Men jädrar vad de sjöng vackert.

Så åkte vi hem och hade söndagskväll med Nalle Puh. Han flyttade hem till Påven igår efter att ha bott i syrrans garage de senaste åren. Nalle Puh är en gigantisk vinst från Tivoli i Köpenhamn för många år sedan. Jag blev erbjuden att sälja honom för 2 500 kronor redan ute på gatan den gången, men nobbade.

Nu ska jag sova lite och drömma om kö-slut.

Inga kommentarer: