fredag 16 oktober 2009

Blåst på konfekten

Varken Goja eller Budda kom till studion i morse, det var bandat sen igår.

Det gjorde att jag inte fick någon användning för min gamla imitation av Roy i Macken. Men å andra sidan blev jag varnad för att jag bara skulle vara pinsam om jag gav mig på den.

Fast det vet jag inte. Jag körde den en gång för 100 000 år sen på Eskilstuna Zoo. Och då blev både Rippe och Agnred imponerade.

Kul på jobbet idag där jag i stort sett körde allting själv. Inte illa av en som aldrig hade satt sin fot där förrän i måndags.

Nästa vecka är det eftermiddagar som gäller. Plus ett HEMLIGT projekt i mitten av veckan.

Vad det är lär du märka under vintern.

Nu låtar det åt sömn några sköna timmar. Ska jobba i Det stora huset hela helgen. 15-24 idag, 12-24 lördag/söndag.

5 kommentarer:

Z sa...

Ska du byta vinterdäck på alla stpckholms bilar? Eller kanske köra liften vid Hammarbybacken? Eller kanske vara jultomten till alla hushåll?

En helt vanlig man sa...

Jag kanske ska börja jobba på Röda Pricken....

Batterisyra sa...

HAHAHAHAHHAA

Z sa...

Ja det vore ta mej fan en överraskning av dignitet.

En helt vanlig man sa...

För er ja