torsdag 15 oktober 2009

Skratt och gråt

Kan rekommendera filmen Ugly Truth. En bagatell med många igenkänningsbara repliker.

Jag och Lorelei såg den igår.

Hon blev glatt överraskad av att jag städat bilen innan jag hämtade upp henne. Man kan ibland göra någon glad med ganska små metoder.

I morgon ska en kompis, ja vän till och med, in och göra en operation som är rätt läskig. Han åkte på en hjärntumör för några år sedan och har gått på koll sen dess.

Nu är det tjall med något men det ska i alla fall se hyggligt ut i förskott. Kämpa på Storlimpan.

Kusligt sånt där. För bara tre veckor sedan spelade vi hönsabollsmatch mot varandra.

Nu är det snart dags att hoppa i säng. Börjar svintidigt i morgon bitti. 5.00. Huvva.

2 kommentarer:

Charmhäck sa...

Godnatt då vännen. Antar att du somnade före min dotter ikväll.

En helt vanlig man sa...

Det vete rackarn. Jag knoppade strax före 12...