måndag 5 oktober 2009

Baloo eller vad då?

Går på den där intervjun. Bisarr händelse är att jag och att han som intervjuar mig dagen till ära valt exakt likadana tröjor.

Hyfsat avspänt chittchatt som inte direkt kändes som en intervju. Jag tror jag svarade bra på det han undrade och han verkade genuint intresserad.

- Fan, jag tycker du verkar vara en skön snubbe, utbrast han i slutet av intervjun.

Och det är klart att det inte blev sämre av att han hade haft säsongskort på Bajens läktare. Då vägde min merit som speaker för Hammarby Fotboll, Handboll och badny ganska tungt.

Vi får se, man har ju varit optimist förut.

4 kommentarer:

Charmhäck sa...

Men du har ju hyffsat nyligen bytt jobb. Är det dags igen?

En helt vanlig man sa...

Jag bara slutade på det förra. Nu har jag en massa olika diversejobb.

Z sa...

Det hade du ju faktiskt även när du hade ditt fasta jobb också... Inget nytt under himlen..... ;-) Hehehehehehehehehe

En helt vanlig man sa...

I alla fall så gillade de mig. Ska dit igen vilken dag som helst..