lördag 18 oktober 2008

Flipper min kära!


Om jag fick göra någonting annat i världen just nu, än att utmattad gå och lägga mig och sova, skulle jag åka till Lidingövägen och spela flipper.

Grillen där i korsningen med Erik Dahlbergsgatan är en av få som har anständiga flipperspel kvar.

Det var förresten dit jag och Lea cyklade på vår allra första date!

Om någon vill veta kan jag skryta med att jag under nästan tre års tid hade High Score på Star Wars på The Plays på Slöjdgatan.

Spelade nästan 2 timmar på samma tio-krona...och fick något djävulskt med poäng...så många att jag höll på att missa Stones på Stadion!

Men det var alltid lite kul att ramla in där på haket och se att mina bokstäver fortfarande lyste på displayen:        K I T      .

2 kommentarer:

Batterisyra sa...

Jag vill å !!!

En helt vanlig man sa...

Så bra blir du aldrig att du får highscore...men du kan få möta mig i en match någon gång...