torsdag 27 november 2008

Det här med att bli biten i pungen

Åt en lunch med hon bredvid. Trevligt som tusan, och bjuden dessutom. Mums mums. Det blev en perfekt Tortilla från tacobaren i Solna C.

Märkligt att det där lilla AIK-hatet börjar gro så fort man sätter in dojjorna i den gallerian.

Hon bredvid berättade en underbar historia från igår kväll om hur maken varit på lite dåligt humör och gått och muttrat lite, varpå sonen i huset tröttnat på farsan, och helt enkelt gått fram och bitit honom i pungen!

Way to go, säger jag bara!!!!!

Påminner om när Greven aka Bertil en gång för länge länge sedan låg på rygg i husses säng när husse klev upp. Greven aka Bertil såg något roligt som hängde från husse och bestämde sig för att bita till.

Sällan har jag hört någon skratta så som exhustrun Lia gjorde då.

Själv skrattade jag inte.

3 kommentarer:

Z sa...

Jag tycker synd om jycken... Som den visuella människa jag nu är... Brrr.....

En helt vanlig man sa...

Vad har du emot mina genitalier...?

Har du sett dem?

Smakat på dem?

Nej, just det!

Fråga nån som vet ;o)

Batterisyra sa...

HEJA BERTIL HEJA BERTIL!