onsdag 12 november 2008

Ja, det här med telefoner...

Antar att en del läsare redan tagit del av Batterisyras fantastiska berättelse om gårdagens telefonsamtal. Men till mitt försvar vill jag då säga att även den filuren har bjudit på en del tekniska missöden som inte går att försvara.

För vad sägs om en människa som 2008 får välja på att ha ljud på TV:n eller datorn.

Vars pappa hittade ett hål i bilgolvet som var större än elefant-karies.

Som går på bussar med skylten Ej i trafik, och ändå lyckas betala en biljett, för att sedan bli avslängd på nästa hållplats.

Ja, vi stannar väl där för att inte vara elaka.

Jag är nämligen inte den elaka sorten!

5 kommentarer:

Z sa...

Fy fan Herr L!!! Börjar du bli senil??? Ha ha ha ha!!! Gud vad roligt!!!!

Batterisyra sa...

Jag tycker att det är väldigt fegt att försvara sig genom att trycka ner andra... ;)
Men jag tar inte illa upp.. för INGET .. jag säger INGET slår någon som pratar med telefonen upp och ner i flera timmar .. :D:D:D:Dixen

En helt vanlig man sa...

Egentligen är det ju mest skickligt att kunna snacka trots att telefonen är upp och ner.

Batterisyra sa...

Haha jo för nån som inte kan hålla telefonen rätt måste det ju verkligen vara en utmaning att PRATA SAMTIDIGT! .. HAHA

En helt vanlig man sa...

Jag vågar i alla fall hålla i telefonen...vem svarade automatiskt 11 gånger häromdagen?