fredag 21 november 2008

Sånghäfte och en sup

Avhandlarens fest närmar sig med stormsteg. Här ska byggas sånghäfte i veckan. Bisarrt egentligen att en sån helyllefigur och totalnykterist som jag tar mig an detta syndens uppdrag.

Men det är väl bäst att någon med koll på levern sköter utportioneringen av "dreckat".

Hur stor Twin Peaks-varning är det ;o)

Jag tror att det kommer bli skitkul i alla fall. Även om jag inte fattar någonting av anledningen till festen. Annat än att avhandlaren uppenbarligen är jävligt duktig. Det ryktas på stan att man kan få små bidrag på 4 miljoner om man rör sig i den branschen. I min verksamhet brukar man få en isskrapa med företagslogga till jul.

Eller som någon annan sa:

"Du, jag har 3 000 över...ska vi köpa tårta?".

Å bakom min rygg står Göran Greider och tjuvläser Expressen. Det är rätta takter.

Inga kommentarer: