onsdag 15 april 2009

En superkväll på alla sätt



Tårar blandat med skratt.

Allsång blandat med andäktig lyssning.

För mig var det en sagolik föreställning på Cirkus i nästan fyra timmar där Caj Karlsson hade samlat kända och okända vänner.

Att få se honom och Magnus Lindberg sjunga duett var såklart både tupphudsframkallande, tårdrypande och alldeles alldeles underbart.

Rockhjälte efter rockhjälte äntrade scenen och mycket var magiskt.

Fem plus på alla sätt och vis.

Coolast av alla en ung kille som heter Linus Norda och som jag aldrig tidigare hört talas om.

Mest otippat att Lilla Fågel Blå blev extranummer.

Största chock: Stefan Sundström i långt grått skägg och grått stripigt hår.

Coolaste kläder: Johan Johansson i leopardbyxor.

Återkommer i morgon med mer intim recension.

Nu ska jag lyssna i min hjärna.


1 kommentar:

Batterisyra sa...

Alltså! Jävlar i helvete.... sjukt bra ... jag börjar banne mig nästan gråta .. på rikt!
Fruktansvärt fruktansvärt bra...
Deras röster passar otroligt bra tillsammans i den här låten.
Ååå man vill äta upp dom båda två!