torsdag 16 april 2009

SMS från syrran

Syrran messar tidigt på morgonen:

"Fan vad coolt. Jag är numera caj-fan. Han är nog min sverige-tvåa efter micke t. Köpte skivan igår. Måste stödja :o)"

Tycker det är min syrra som är cool. Hon är inte som andra syrror. Det är därför jag tycker så mycket om henne. 

Jag tycker om dem som inte är som alla andra. 

Nu ska jag alldeles snart åka ner till Skåne och hälsa på Helsingborgskan.

Vi ska se Bajen på Olympia och sen ska vi försöka hinna umgås lite också.

Det blir en lång bilresa. Men vardagsresor brukr vara lugna eftersom det finns en massa gose-mys på radio då. Tyvärr får man väl trampa lite lösare än vanligt på gaspedalen eftersom jag redan har ett ärende hos ordningsmakten.

Skulle liksom inte ha råd att bli av med körkortet.

Roliga saker med kompisar igår:

* Bra samtal med Doktorn fd Avhandlaren som jag tycker fått bra besked

* Bra meddelande från Brudmagneten som fixat en film

* Bra gjort av Polly som var riktigt duktigt med plugget

* Bra att Semlan är tillbaka på jobbet

* Bra att Lindhy är knasig

* Bra att morbror Jösse var ute med barnvagn


Inga kommentarer: