tisdag 14 april 2009

Träff

I morgon ska jag på lunchdate med två män. Lite suspekt att träffa folk sådär tycker jag, framförallt när det gäller eventuella jobb.

Det är en blandning mellan jobb/fritidssyssla men det kan vara bra saker att pyssla med inför framtiden.

Så måste man tänka.

Bra dag annars i Det stora huset. Även om jag fick börja svintidigt.

Men lyckades faktiskt med sånt som jag inte ens var nära att kunna för tre veckor sedan, och det är ju bra av en IT-idiot.

Har varit reservhandledare åt Polly idag, klarar väl rollen hyfsat eftersom jag i alla fall har pejl på en del av hennes pryl. Men jag är ju helt lost på den andra detaljen eftersom jag inte varit i den branschen sen Polly var i en annan roll i den branschen.

Nu blir det slappa nån timme innan syrran kommer förbi och fixar skjuts till kvällens konsert.

Inga kommentarer: