måndag 13 april 2009

Morgonen

Otroligt lugnt i Det stora huset.

Hockeypappan sitter och äter leverpastejssmörgåsar och The Marlboro Man läser ot Etiopien, eller nåt.

Hur man ska få den här dagen att gå fram till klockan 13 när det börjar på riktigt är tamejtusan svårt att veta.

Det kan vara extremt lugnt här när det är sådana här dagar.

Tog med mig träningsprylar och kunde väl ha gjort något vettigt av det, men som denb sköna Einstein jag är glömde jag dojor hemma. Nu går det att gyma i strumpor, men man ser lite byfånig ut då.

Och ett par slitna Converse är väl inte heller de bästa pjucken.

Fast det är klart, det ger ju lite skön 80-talskänsla...

2 kommentarer:

Anonym sa...

:) haha skön 80-tals känsla ja!
Du får ta och berätta om din dröm sen tycker jag! Jag drömde en extremt konstig dröm natten till söndag... Den innehöll uppskurna fingrar och vampyrer bland annat...
/L

En helt vanlig man sa...

Ajdå, den lät inte lika skojig som min...