tisdag 14 april 2009

Syrran slår till igen

För någon månad sedan var jag på konsert med syrran. Det var då hon fällde den berömda repliken:

- Jag skulle kunna gifta mig med Micke Thåström.

Idag slog hon till igen.

Hon ringer och säger att hon är lite skeptisk inför kvällen. Att det kanske inte är riktigt hennes musik trots att jag skickat en massa bra länkar som träning.

- Du vet, det är ju sån där svensk musik...jag gillar ju liksom mer....Thåström.

Jag blir alldeles tyst. 

Sen inser jag att jag i och för sig inte har en jävla aning om vilket land Micke Thåström kommer ifrån.

Kan han va kines?

2 kommentarer:

Z sa...

Vad jag har hört är han adopterad från Sri Lanka.....
Mohahahahahahahaha!!!!!!

Batterisyra sa...

HAHAHA... hon e för skön din syrra =)
MICKE Thåström .. jag garvade lika mycket den här gången som förra... hahaha...