onsdag 15 april 2009

Kall kväll på Stadion

Soffan lockade väldigt mycket på förkvällen. Det var lite halvkallt hemma på söder och molnen drog in så sakta.

Ändå fick jag fart på buggarna och tog en promenad genom stan upp till Stadion. Djurgården-Gefle. Och egentligen förstår ju alla redan där vad som väntade.

En fullkomligt genomusel match som jag genomled i kalla vindar. The Marlboro Man satt bredvid i en toppluva som kanske inte vinner mode-SM.

0-0.

Och under min fleecefilt tänkte jag att jag hade mått så mycket bättre hemma.

Å andra sidan fick jag frisk luft, två promenader och kul snack i pausen med lite kollegor som Pingisgurun, En gammal granne och Tårtans brorsa.

På TV sjunger Lars Bygdén just nu. Har ni inte koll på den figuren så youtuba lite. På honom eller Thousand Dollar Playboys.

Inga kommentarer: