torsdag 14 maj 2009

Den gode den långe den fule

Morgonen börjar med mess från Helsingborgskan som vill fira Den Långe. Aha, jag som trodde jag var den ende som hade koll på gamla vänners jubileumsdagar. Å andra sidan har dom ju faktiskt varit sambo för tusen år sen.

Gårdagen var så bisarr så jag kan faktiskt inte berätta allt som hände här i bloggen.

Dels för en riktigt riktigt tråkig sak som hände. Inget allvarligt för mig personligen, men en obehaglig grej lik förbannat.

Sen en mer rolig pryl, men den kanske jag återkommer till. För den är lite svårberättad utan att man måste namnge en massa folk.

Men vi kan väl säga så mycket som att en Let´s Dance-tävlare som heter George var inblandad och att det inte alltid är lätt att klättra in i en boxningsring om man är en En helt vanlig man.

Nu ska jag ta påtår på sömnen tror jag.

Och Sara ska spela dragspel....Sara ska spela dragspel....Kom nu Arne...

Inga kommentarer: