torsdag 14 maj 2009

In kommer Gösta


Klockan är över 23 och jag jobbar med en osalig ande. Han springer upp och ner och kollar läget. Men han är bra.

Tog med mig på gratisbuffé i Det andra stora huset tidigare ikväll. Så där satt vi och smorde kråset med allsköns kulturfolk.

Sen gick vi tillbaka och jobbade när det skulle börja delas ut pris och sånt.

Bra snack med La Fleur under eftermiddagen. Och satan vilka pumpade armar den mannen börjar få. Fast jag tycker synbliga blodådror är äckligt. På riktigt.

Exsambo Lea ringde och ville ha sina Modesty Blaise-böcker.

Och på det följde en intim frågesport här på jobbet om gamla Buster-serier.

Jag vann på att veta att Gordon Stewarts maskot var en dödskalle som hette Fred. Svårare än så var det inte ikväll...de skulle bara veta att jag kunde presentera Twisty Lunnons duvor också...

Inga kommentarer: