tisdag 12 maj 2009

Jag kan inte låta bli

Ibland har man mer eller mindre lovat saker till sina vänner. Jag har lovat en sån sak. Men just nu känner jag att jag inte kan hålla den. För jag sitter här och är jävligt glad för den vännens skull.

Varför?

Jo för att jag får sinnesstämningen att någonting bra kan vara på väg att hända.

Och är det så skulle jag bli väldigt väldigt glad.

Sen får annat folk i Världen tro vad fan de vill om mina avsikter.

Jag brukar ha rätt när jag tror saker i såna här sammanhang, och det jag kan se i min Saida-kula just nu tyder på det. För för en gångs skull verkar en annan inblandad vara fullkomligt normal. Sånt anar man jävligt tidigt. Säkert lite kuf, men det är vi alla.

Så därför min vän: Lira korten rätt så kan du nog få se på FAN. Och det är bättre än GUD ;o)

Men kom framförallt ihåg:

You are like a hurricane!

Och köp en Nogger på hemvägen!

1 kommentar:

Batterisyra sa...

Jätte fint skrivet vännen. Dina ord värmer verkligen. Jag känner också att det kan vara och att det kan bli ganska bra ... men man vet ju aldig men. Jag vet ju som sagt att en sak inte är helt bra... och det hade jag behövt tagit tag i ändå även om det "braiga" inte hade dykt upp.

Jag är glad att det ha gått å prta vettigt med dej senaste dagarna och det har hjälp mig mycket.

Jag hoppas att din Saida-kula visar rätt, för jag önskar verkligen att nått för engångsskull bara kan vara bra och att man kan vara lugn och nöjd med det.

Ställde för övrigt in träningen idag med.. för att slippa åka hem innan jag ska träffa Ullis här på skolan för att plugga lite.Känns jävligt bra.

Som någon sa i morse.. "Upp och hoppa, det blir en bra dag idag :)"
Jag tror inte han vet hur rätt han hade...

Kram på dej!