onsdag 13 maj 2009

Talk is good on satellite


Idag har jag pratat bra prat med en pratkamrat som jag bara brukar prata dåligtprat med
En gång var hon min bästa pratkamrat
Vi pratade och pratade och pratade oss in i våra hjärtan

Sen pratade vi inte mer

Och så började vi prata dumt och strunt

Pratmakarna blev pratmuckarna

Men pratet idag var ett bättre prat än jag pratat med henne sen jag vet inte när
Jo säkert sen jag i pratkamraten var kär

Och det var så länge sen
Att man knappast minns det än

Det var inget långt prat
Men prataren ville prata, hon ville till och med berätta en sak

Och ska jag vara ärlig mina vänner så är det så att när jag tänker på det så droppar ett par snälla tårar nedför min kind

Jag är en blödig fan

Och hur det än är så hatar jag bråk...lätt att fatta va...

Så när min gamla pratkamrat pratade på idag så förenklades livet en smula igen

Sen vet jag ju att det kan vara pratmuck om några veckor igen

Men jag sparar bara braprat från henne nuförtiden

Och idag tar jag med mig en liten liten replik

"Men gissa då...du kan väl leka 20 frågor..."

Så du Exsambo Lea:

Det kan du ge dig fan på att jag kan göra om du vill. Och jag gissade ju lite rätt!

Och du...hälsa Greven aka Bertil...att husse längtar efter honom!

Men inte dig, fast jag är glad för det som varit!

1 kommentar:

Batterisyra sa...

=) Bra! är glad för din skull... på riktigaste rikt! :)