måndag 11 maj 2009

Efter regn kommer sol

SItter framför TV:n och ser märkligt nog på Days of our lives. Världens kanske knäppaste TV-serie. Det blir lite komiskt eftersom jag ska åka och fika med Lindhy om en stund. Och just henne förknippar jag med den här serien.

När vi lärde känna varandra för snart 10 år sen hade hon den som en av sina hang-ups. Även om hon förnekar det idag. Men jag har ju mycket bättre minne :o)

Tror annars att det bara är Bobby Ewings mamma som har koll på alla gamla filurer som John, Stefano di Mera och Belle.

Jag följer faktiskt inte ett enda program på TV för tillfället. Inte en serie, inte en show nej ingenting.

Det är skönt, men man känner sig på ett sätt som ett miffo när alla andra pratar om TV.

Fast jag säger som Doktorn fd Avhandlaren: Är det okej om jag stänger av TV:n?

Inga kommentarer: