fredag 15 maj 2009

Det finns ingen ände

Men korven har två. 

Tunga tider för VM-laget 94 med Hedman och Ingesson.

Kände mig gammal igår när Polly frågade vem Klas Ingesson är/var. Och då har hon ändå skrivit arga brev till Tommy Svensson.

Klockan är 14:06 och jag inser att jag varken ätit eller druckit idag, om man inte räknar fyra klunkar avslagen Pepsi Max.

Nu väntar jag på att de ska ringa från banken i Dalarna så jag kan skriva sista siffrorna på bouppteckningen.

Mötet idag blev sådär. Violinisten var tydligen kallad till klockan 10. Syrran trodde det var klockan 13. Och då hade hon inte tid. Jag själv stannade hemma.

Men ett inställt möte är ju också ett möte.

Och Sara ska spela dragspel...Sara ska spela dragspel...Kom nu Arne

3 kommentarer:

Batterisyra sa...

Va för jävla sara å arne????

En helt vanlig man sa...

De ru
Sara och Arne bara...

Batterisyra sa...

jaha