söndag 24 maj 2009

Säsongsavslutning

En solig söndag kröp jag in i hönsabollshallen för sista gången (troligen) den här säsongen. Det var så där kvalmigt och klibbigt som det bara kan vara i en sån hall vid den här årstiden, och det blev ett t-shirtbyte per set.

Det var inte direkt gråt och tandagnisslan när man klev av banan, men ändå infinner sig en viss form av saknad redan så här på kvällen när man tänker på att det kanske först är i augusti som det blir racketsvingande nästa gång.

Nu är det ju golfslag som gäller med Teliapappan och en massa andra farbröder.

Det vankas landskamp på Åland på onsdag och torsdag om jag bara kan hitta någon som förbarmar sig över mitt jobb på torsdag kväll.

I övrigt en bra kväll här på dårhuset.

1 kommentar:

Sliten Kommentar sa...

Jag tackar för tipset om länkning och skall klura ut knepet med hur det funkar.. ord är min grej mer än teknik :)
Och så tackar jag för komplimangen. Jag trivs med att flyta runt här ibland dina ord med!