onsdag 6 maj 2009

Jättesent

Klockan är sådär mitt i natten som bara klockor kan vara ibland. Jag har ingenting som tvingar mig mot sängen, och ingen sömn i mina ögon. Tyvärr lär jag väl få sota för det i morgon.

En bra kväll med Hon bredvid där det åts sushi och kollades basketfinal. Ett par kollegor från andra jobbställen gjorde oss sällskap i en knökad Solnahall.

Alltid skönt när Solnaiter år stryk.

Kom hem men det gjorde inte Com Hem. Det var både data- och tv-stopp här under kvällen. Men jag kollade DVD och pratade lite i telefon. Jag har sagt bra saker i den idag, och jag tror att folk i andra ändan förstår att det faktiskt är ganska bra att ta rygg på En helt vanlig man.

Men jag vill gärna understryka att det inte är jag som är en stackars pojk. Jag är nog varken stackars eller pojk.

Morgondagen går kanske åt till städning av en eller annan orsak.

För övrigt hörde jag en fantastisk intervju med Magnus Lindberg på Radio Stockholm idag. Det är liksom bara att konstatera att han är verkligen inte som alla andra.

Nu ska jag blåsa ut mina stearinljus och mysa lite i mörkret.

Gatan utanför är ljus nog.

Inga kommentarer: