tisdag 19 maj 2009

Fred och kärlek

Den här morgonen började riktigt bra. Det kom ett mail från en Ronny som berättade att jag är välkommen att se Peace and Love alldeles gratis. Det trodde jag inte. Och jag hade nog inte haft råd att köpa biljett.

Det är väldigt många bra band på P&L i år.

Annars ligger ju fokus under sommaren på Brudmagnetens sällskapsresa till Way out west.

Idag kommer syrran eller Lotto och hämtar min bil som de ska låna för att äntligen köra upp den där jämra besudlade soffan till Dalarna. Ska bli skönt att få det lite anständigt igen.

Dagen ser hyfsat lugn ut. Jag är väldigt trött efter en hektisk helg med en del jobbiga tankar och mycket fysisk aktivitet.

Ikväll tänker jag gå och se Caj Karlsson på Big Ben. Det känns helt rätt. Vill någon bloggläsare hänga på är det bara att höra av sig.

Och sommardäcken sitter på!

Inga kommentarer: