måndag 25 maj 2009

Det ordnar sig med blommor bara käringen är död

Sent omsider fick jag klartecken för att kunna dra till Åland med golf-farbröderna. Kul med en resa där man faktiskt är yngsta deltagare i en trupp på 20 personer.

Vet inte om det kommer bli så nyktert emellertid. Men jag ser fram mot två sköna hotellnätter i godan ro.

Hoppas spelet kommer fungera hyggligt, och att jag inte glömmer ta med mig något viktigt som exempelvis skor eller så.

Hemma igen sent på torsdag kväll, så jag missar derbyt mellan AIK-Hammarby. Men den ångesten kanske är lika bra att släppa.

Hade däremot gärna sett Djurgården-Häcken på Stadion i morgon kväll. Det smakar fint med Hisings-seger där. Om man får säga så.

2 kommentarer:

Lovisa sa...

Fast du tänkte nog att det ordnar sig med kärringen bara blomman är död...
och så slutade du vattna ;-)

Ta väl hand om den nu du!
/Bajen

En helt vanlig man sa...

Ja så var det förstås!