onsdag 3 juni 2009

Att lära sig saker

I dag är det kurs i Det stora huset. Jag ska lära mig en sak jag nästan redan kan. Men jag är väldigt förväntansfull. För man får tydligen ta hur många karameller man vill på kurser. Det har Doktorn fd Avhandlaren sagt.

Det är många som säger saker just nu. Eller snarare berättar. Lindhy visade hur man tar ur laddaren ur en Sony Ericsson. Utan att piggarna förstörs. Vad synd att Sony Ericsson inte berättar det själv.

I kroppen gör det ont ont ont efter den där slitsamma golfrundan igår. Men den var värd det. Det kommer ni att bli varse på måndag när jag har spelat tävling på samma bana.

Kvällen blir lugn. Det vet jag. Laddning för Springsteen i morgon kväll. Ska man tro på Åsa Bodéns arvtagare på SMHI gäller det att gå upp på vinden och plocka tillbaka vinterkläderna. Jag la upp dem i förrgår.

Förresten har 7-23 mittemot börjat nattstänga. Det går utför med Världen.

Struntsamma. Kursdags alltså. Lite kul. Och lagom långt/kort. Den är slut redan vid 16-tiden. Och under dagen ska jag också bli intervjuad av en golfskribent. Man är ju en vinnare nuförtiden.

Och Sara ska spela dragspel....Sara ska spela dragspel....Kom nu Arne!

Inga kommentarer: