lördag 27 juni 2009

Dröm om 6

Dröm dig bort från problem och komplex, dröm om sex dröm om sex dröm om sex, sjöng ett dansband i filmen Leif för över 20 år sedan. Fantastisk film. Och en av få gånger jag varit med om ett en biopublik ställt sig och gett stående ovationer.

Inatt drömde jag om sex, som bara fan!

Kan inte gå in på detaljer eftersom jag då avslöjar vem drömmarna handlade om. Men jag kan säga så mycket att det handlade om en kollega, och att jag aldrig ens pussat kvinnan ifråga.

Allt utspelade sig på en pizzeria i närheten av Det stora huset, och hur det hela blev som det blev står skrivet i stjärnorna. I alla fall så avslöjade hon att hon längtat efter att få ha sex med mig ända sedan hon började jobba i Det stora huset. Hon hade ju nämligen hört att jag var bäst av alla.

- Alla?

- Ja, alla. I huset alltså, förklarade hon.

Så började hon, mitt framför tre förvånade pizzabagare ta av sig jeansen och bad mig göra det jag var så bra på.

Jag blev generad, lite i alla fall, och sa att det inte alltid är det lättaste att producera inför publik. Men då tyckte hon att jag var fånig eftersom hon hade hört att jag jobbat som strippa på ett tivoli i Gävle.

- Det får du fan inte berätta för nån, sa jag. Var har du hört det?

Då flinade hon och sa att om man vill ha någon tar man reda på detaljer. Så skrattade hon till och sa att hon undrade vad det var för fel på henne egentligen. Det var ju inte normalt att göra så här.

- Undrar vilket stjärntecken jag har, sa hon. Du är Vildkatten va?

Allting var mycket bisarrt, och jag försökte komma ur det hela med att tala om att våra kollegor satt och väntade på sina pizzor. Men plötsligt var pizzerian helt i smyg omvandlad till sushi-bar, och den enda som jobbade var en blonderad skäggig japan som elakt väste:

– Sushi kallnar aldrig!

Den kvinnliga kollegan var nu nästan helt naken. Hon vände ryggen mot mig och visade en tatuering som jag kände igen. En fantastiskt vacker avbildning av en älg-varningsskylt. Över precis hela ryggen.

– Ta mig bakifrån. Nu är jag ditt djur, ropade hon.

Och råmade!!!!!!!!!!!

Då kommer nyckelrepliken i hela historien.

– Jag har fan ingen allergimedicin, säger jag!

Så slutar plötsligt drömmen, och den gör det på det vis att jag faktiskt fortfarande kan se den kvinnliga kollegan i ansiktet nästa gång vi jobbar tillsammans. Men jag hoppas hon inte har klänning med bar rygg.

3 kommentarer:

Charmhäck sa...

Åhhh, vilken häftig dröm! Erkänn att du önskat att det var en sanndröm...he he

En helt vanlig man sa...

Näe, det var nog bäst att det var en dröm.

Anonym sa...

Du och dina drömmar :) Inte så att du har funderat på att söka för dom? För normala är dom inte men fan så roliga! Ha ha /L