torsdag 11 juni 2009

Jag är inte arg

Läste mina två senaste inlägg och insåg precis att jag lät väldigt arg i dem. Det är jag inte. Jag är en snäll kille.

En schysst grabb utan rena kläder. Har fått använda mig av paniktvättningsmetoden med handfat och torkning på handduksvärmaren. Det brukar aldrig bli riktigt bra.

Men någonting har hänt här i huset. Folk tvättar som aldrig förr. För bara någon månad sedan fick man tid i tvättstugan nästan när man ville. Nu är det kört om man inte bokar 10 dagar innan.
Får väl gå ut och köpa nytt.

Det blir samhällstjänst idag igen. Kul med jobb. Och sen ringde Kapten Hjälm och gav mig fler uppdrag under sommaren. Det är extra kul.

Nu ska jag flumma lite i hemmet innan det kommer ett längre inlägg om liknelsen mellan barn och vovvar.

Inga kommentarer: